2023-08-23 14:48:55

Klienditeenindusnõunik

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Klienditeenindusnõunik vastutab laenude ja liisingutega seotud dukumentide ettevalmistamise ja administreerimise eest. Lisaks kuulub klienditeenindusnõuniku vastutusvaldkonda olemasolevate laenude jälgimine ja lepingute sisestamine lepinguhaldusprogrammi. Klienditeenindusnõunik tegeleb kliendipäringutega ning edastab päringud vajadusel vastutavale inimesele. Klienditeenindusnõunik on vastutav talle määratud portfelli halduse eest, vähendades sealjuures kohusetundetust maksekäitumises ja maksimeerides võlgnevuste tagasimaksmist.

Ootused kandidaadile

• Majandus- või finantsalane kõrgharidus;
• Vähemalt kolmeaastane töökogemus lepingute halduse ja klienditeeninduse alal;
• Teadmised finantsalastest toodetest ja teenustest;
• Hea eneseväljendamise ja telefoniteel suhtlemise oskus;
• Väga hea eesti keele oskus;
• Väga hea inglise keele oskus (suuline/kirjalik), eeliseks on leedu, läti, poola või vene keele oskus;
• Oskus prioritiseerida ja organiseerida töömahtu ja –ülesandeid;
• Täpsus ja usaldusväärsus.

Ettevõte pakub

• Head töökeskkonda;
• Võimalust töötada ja areneda rahvusvahelises Volvo Grupis;
• Motivatsioonipaketti.

Lisainfo

Kandideerimiseks palume saata inglise keelne CV koos kaaskirjaga e-posti aadressile kadri.arraste(ät)volvo.com või kandideerida läbi CVKeskuse hiljemalt 28.05.2013.
Lisainformatsioon telefonil 6718375 või e-posti aadressil kadri.arraste(ät)volvo.com