Töö kirjeldus
Ootame oma meeskonda klienditeenindusjuht - asjaajajat, kelle tööülesanneteks on:
- spordihoonetes igapäevase teenuse pakkumise korraldamine, tegevuse kavandamine ja teostamine;
- klientidega suhtlemine;
- spordiruumide broneeringute tegemine ja kliendilepingute ettevalmistamine;
- administraatorite töö koordineerimine, sh töötajate värbamine ja juhendamine;
- meeskonna juhtimine ja meeskonna töö eest vastutamine;
- büroo asjaajamise korraldamine, dokumendihaldussüsteemi haldamine;
- töötervishoiu- ja tööohutusalase tegevuse korraldamine ja teostamine.
Ootused kandidaadile
Klienditeenindusjuht - asjaajajaks sobid, kui:
- omad kutsealast väljaõpet või ametialast töökogemust, sh asjaajamisnõuete tundmist;
- omad vähemalt 5 aastast meeskonna juhtimise kogemust;
- sul on hea kontoritarkvara kasutamise oskus (word, excel);
- sul on väga hea suuline ja kirjalik eneseväljendusoskus eesti keeles ja vähemalt ühe võõrkeele (vene keel, inglise keel) valdamine kõnes ja kirjas;
- sul on väga hea koostöö- ja suhtlemisoskus.
Nõutav on B-kategooria juhtimisõigus ja võimalus kasutada isiklikku sõiduautot töösõitudeks.
Tööks vajalikud isikuomadused on hoolivus ja enesekehtestamise oskus. Oluline on analüüsi-, algatus-, otsustus- ja vastutusvõime ning oskus erinevates olukordades kiiresti reageerida. Väga vajalikud on koostöö- ja suhtlemisoskus.
Ettevõte pakub
Pakume omalt poolt:
- huvitavat ja vaheldusrikast tööd;
- konkurentsivõimelist töötasu;
- erialast koolitust;
- meeldivaid kolleege;
- sportimisvõimalusi.