
Töö kirjeldus
Peamisteks töökohustusteks on kliendisuhete hoidmine, klienditeenindusprotsessi ja osakonna inimeste juhtimine ning valdkonna arendamine, et tagada klientidele ja patsientidele kõrgetasemeline klienditeenindus
Ootused kandidaadile
- kõrgharidus
- teenindusjuhi töökogemus vähemalt kaks aastat
- väga hea ja eeskujulik suhtlemis- ja eneseväljendamise oskus
- planeerimis- ja organiseerimisoskus
- vastutus- ja otsustusvõime
- väga hea eesti keele oskus, suhtlustasandil vene ja inglise keele oskus
- kasuks tulevad teadmised ja kogemused teenusedisainist ning tervishoiuvaldkonna kogemus
Ettevõte pakub
- võimalus panustada laste tervisesse ja heaolusse juhtides patsiendi- ja kliendisõbralikku klienditeenindust
- huvitavav ja vastutusrikas töö, sh osakonna tegevuse edasiarendamine
- lisapuhkus 7 kalendripäeva
- mitmekesine motivatsioonipakett, sh spordi-tervisekulude hüvitamine (Stebby)