Töö kirjeldus
Ametikoha eesmärgiks on tagada koos oma meeskonnaga ettevõtte klientide laitmatu teenindamine.
TÖÖÜLESANDED
klienditeenindusmeeskonna igapäevane juhtimine, meeskonnale eeskujuks ja juhiks olemine
klienditeenindusosakonna töö planeerimine ja arendamine
kvaliteetse klienditeeninduse tagamine, et kindlustada klientide rahulolu
Ootused kandidaadile
Oled sobiv kandidaat, kui Sind iseloomustab:
haritus ja positiivne ellusuhtumine
iseseisvus, otsustusvõime, enesekindlus
kommunikatsioonivõime ja suhtlemisoskus
võime asju ära teha ning orienteeritus tulemustele
Sul peab olema:
varasem töökogemus müügi või klienditeeninduse valdkonnas
väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas
hea vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil
Ettevõte pakub
Pakume võimalust ja vabadust klienditeenindusmeeskonna juhtimisel viia ellu oma häid ideid ja seeläbi tunda siirast rõõmu enda igapäevatööst.