
KLIENDITEENINDAJA
Töö kirjeldus
klienditeenindaja töö eesmärk on olla ettevõtte klientidele parimaks abiliseks ja nõuandjaks soovitud ostude tegemisel. Tööülesannete hulka kuulub kliendivajaduste väljaselgitamine ja nõustamine, vajadustekohaste lahenduste pakkumine ning ostutehingute jooksev käsitlemine koos müügiarvete ja -lepingute koostamise ning vajalike sularahatehingute tegemisega, samuti osalemine kaupade tellimises, vastuvõtus, ladustamises ja väljastamises.
Ootused kandidaadile
Sobivatel kandidaatidel on töökogemus kaubandus- või teenindussektorist, hea pingetaluvus ning tehniline taip, nad on avatud ja teotahtelised inimesed, kes oskavad klienti kuulata ning tema vajadustest aru saada. Lisaks heale nõule on nad valmis klientidele pakkuma oma jõudu kaupade väljastamisel, koostama vajadusel pakkumisi ja lepinguid (eesti keeles), samuti kasutama töös igapäevase abivahendina arvutit (MS Office programme).
Eelise annab sanitaartehnika ja-materjalide tundmine.
Ettevõte pakub
stabiilsust ja kindlustunnet rahvusvahelisse kontserni kuuluvas ettevõttes, arengut toetavat koolitust ning asjatundliku meeskonna tuge, konkurentsivõimelist ja töö tulemustest sõltuvat töötasu.
Lisainfo
Konkursil osalemiseks saate elulookirjelduse saata kahel moel: otse personaliotsingufirmasse PerspectivEst aadressil info@perspectivest.ee või läbi CV Keskuse etteantud viisil.