
Põhiülesanne on professionaalne klientide teenindamine
varasem töökogemus toitlustus/teenindus sektoris;
eesti, inglise, vene keele oskus suhtlustasandil;
hea suhtlemisoskus ja stressitaluvus;
sõbralikkus ja kliendile orienteeritus;
korrektsus ja täpsus.
Kasuks tuleb külma toidu serveerimisoskus.
kaasaegseid töötingimusi ja sõbralikku kollektiivi;
huvitavat tööd rahvusvahelises organisatsioonis;
ettevõttepoolseid soodustusi.
Otsime klienditeenindajaid Tallinna lennujaama Fazer Amica kohvikutesse.
Fazer Eesti AS on asutatud 1993.a. ning kuulub rahvusvahelise kontserni OY Karl Fazer AB koosseisu. Ettevõtte eesmärgiks on pakkuda toitlustusteenust, pagaritooteid ja maiustusi, mis pakuvad kliendile lisaväärtust maitseelamuse, värskuse, tervislikkuse ja kõrgetasemelise teeninduse näol. Fazeri tegevusalade hulka kuulub kolm tegevusala: Fazer Amica, Fazer Pagarid ja Candyking.
Märtsis 2008 avatakse Tallinna lennujaamas uued Fazer Amica kohvikud.