
Kirjade grupi klienditeenindaja töö sisuks on klientide kirjalikele pöördumistele vastamine. Klienditeenindaja vastab nendele ise või koostab vastuse kasutades vastava valdkonna spetsialistide abi. Vajadusel tuleb anda kliendile lisainfot meie poolt pakutavatest toodetest ja teenustest. Oluline on see, et klient saaks kiire, asjatundliku ja meeldiva tunde tekitava vastuse. Mõnikord tuleb klienti nõustada ja täiendavat infot anda telefoni teel, sh vene keeles.
Töö sobib neile, kellele meeldib probleeme sügavuti ja algusest lõpuni lahendada, kes on hea keelevaistuga ja suudab end arusaadavalt väljendada eelkõige kirjalikult. Et nõustada klienti telefoni teel, tuleb lisaks suurepärasele suhtlemisoskusele kasuks ka vene keele oskus suhtlustasandil. Peamine on aga tahe teenindada ja aidata ning positiivne ellusuhtumine.
Tööaeg on E-R kell 8.00- 16.30. Töökoht asub Kadaka tee 63 majas IV korrusel.
Eesti Energia areneb ja uueneb. Seni tehtu nagu ka meie tulevased tegevused algavad inimestest, kes Eesti Energias töötavad. Tänu meie panustatud energiale, ideedele ja lahendustele oleme leidnud tunnustust, mis hindab meid Läänemere regiooni üheks parimaks energiaettevõtteks.
Teenindus on Eesti Energia äriüksus, kes pakub Eesti Energia klientidele asjatundlikke energialahendusi ja säravat teenindust.