
Reisirongide pardameeskonda kuuluva klienditeenindaja peamisteks tööülesanneteks on reisijate teenindamine rongis - sõidupiletite müümine, reisijate abistamine ning vajaliku teabe edastamine, pakutavate teenustega seotud toimingud jm. Töö on erinevatel raudteelõikudel. Tööaeg on vastavalt töögraafikule, ka nädalavahetustel ning pühadel.
Sobiv kandidaat:
- suhtub klientidesse lugupidavalt
- lahendab töös esilekerkivaid olukordi paindlikult ja sõbralikult
- soovib teha meeskonnatööd
- on kohusetundlik, täpne, aus, abivalmis
- oskab hästi eesti ja vene keelt ning inglise või saksa keelt suhtlustasemel
Kasuks tuleb:
- tehniline taiplikkus
- varasem klienditeenindusalane töökogemus
- tööalast väljaõpet
- vaheldusrikast ja pingelist tööd
- tööle väärilist tasu+soodustusi
Töö on tähtajaline, mitte kauem kui 31.12.2013
Klienditeenindaja peab läbima eelneva tervisekontrolli.
Töö eeldab, et töövahetuse jooksul (vahetusevahelisel puhkeajal) on võimalik viibida kodust eemal ja vajadusel ka ööbida (majutuse korraldab tööandja)
Edelaraudtee AS on reisijate- ja kaubaveo korraldamise, raudtee-ehituse, rongide remondi, renoveerimise ning ehitamisega tegelev raudteekontsern, mis annab tööd enam kui 500 inimesele. Ettevõte opereerib reisijatevedu Tallinn-Narva, Tallinn-Pärnu, Tallinn-Valga, Tallinn-Rapla, Tallinn-Türi-Viljandi, Tallinn-Tartu-Valga ja Tartu-Koidula liinidel, teenindades aastas ligikaudu 1,8 miljonit reisijat.