https://www.cvkeskus.ee/21179

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #21179

Klienditeenindaja-kõnekeskuse töötaja - müügisekretär

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Link kopeeritud
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

1.Kõnekeskusse saabunud klientide kõnedele vastamine ja meie teenuste valiku ( “teenuste paket-i”) tutvustamine ehk lahenduste pakkumine kliendile ja tema teenindamise pidev tagamine ning teenuse pakkumine põhiliselt telefoni, e-maili, faxi või Interneti teel, kuni kvaliteetse teenuse osutamiseni ( arvestades, seda et teenus on protsess, mis jätkub peale seda, kui klient on pakkumise või kauba kätte saanud).
2.Kõnekeskusesse edastatud ( jäetud ) kliendi helistamispalvetele operatiivne reageerimine ja kliendile tagasi helistamine. Vastamine e-mailidele aadressilt klienditugi@tln.vipex.ee.
3.Initsiatiivi näitamine ja suhteturunduse arendamine, eesmärgil leida uusi kliente ning sellest lähtuvalt pidev andmebaaside täiendamine uute klientide andmetega.
4.Initsiatiivi näitamine ja koostöö arendamine kogu ettevõtte töötajaskonnaga, eesmärgil soodustada klientide lojaalsust ja kindlustada lahenduste pakkumist kliendile sobival viisil.
5.Vajaliku teenuste potentsiaali ( s.h. tehnoloogia ja oskused ) hindamine ning vajakajäämisel juhtkonnale kirjalike ettepanekute tegemine selle tõstmiseks. Teenuse ja teenindamise süsteemi arendamisele kaasaaitamine ja selles pidev osalemine.
6.Pidev ( mitte harvem kui 1 kord nädalas ) kirjalike raportite, ettekannete ja ettepanekute tegemine juhtkonnale, esilekerkinud probleemidest, ilmnenud täiendavatest vajadustest, vajalikest teenustest ja lisateenustest mis suurendaksid klientide lojaalsust ning garanteeriksid kvaliteetse teenuse osutamise.
7.Materjalide arvelevõtmine kasutatavas majandustarkvaras Solomon.
8.Reklaamimaterjalide, sertifikaatide ja muu materjale tutvustava informatsiooni edastamine klientidele.
9.Ladusa ja kiire müügitöö ja klienditoe korraldamine . Seoses sellega ka ettepanekute tegemine juhtkonnale müügi ja klienditoe kvaliteetsemaks muutmisel.
10.Ettevõtet tutvustavate ja ettevõtte poolt pakutavaid teenuseid tutvustavate materjalide esitlemine telefoni teel ja saatmine klientidele. Lepingu sõlmimiseks vajalike dokumentide loetelu ja lepinguprojektide saatmine klientidele.
11.Avatud tellimuste ja arvete korrektne ja õigeaegne koostamine ning tellimuste kinnituste edastamine klientidele.
12.Kliendi vajaduste, olemuse ja eripära tundmaõppimine ning omandatud ja kogutud info kasutamine oma töös.
13.Pideva suhtluse organiseerimine klientidega kasutades selleks ettevõtte infotehnoloogilisi või tehnilisi võimalusi. Informatsiooni ja sooduspakkumiste vms kättesaadavaks tegemine kliendile.
14.Kliendi nõustamine ja konsulteerimine meie poolt pakutavate kaupade ja lisateenuste kasutamise osas.
15.Tugiteenuste ( vastuste koostamine enimlevinud küsimustele ja läbi selle tasuta konsultatsiooni pakkumine jms) väljaarendamisele kaasaaitamine ja nende teenuste propageerimine.
16.Kliendi rahulolu küsitluse organiseerimine ja läbiviimine ehk kliendilt tagasiside palumine osutatud teenuse hinnangu osas.
17.Kauba tutvustamise garanteerimine klientidele, kasutades selleks ettevalmistatud kirjalikke materjale ja andmebaase.
18.Kliendi nõustamise garanteerimine telefoni , e-maili või muul tehnoloogilisel teel talle sobiva kauba ostmisel või valimisel.
19.Klientide poolt tellitud kauba tähtaegse ja komplektse komplekteerimise ja kohaletoimetamise kontrollimine.
20.Klientide operatiivse nõustamise tagamine seoses materjalide hoolduse ja remondiga, kasutades ettevõttes olemasolevaid kommunikatsioonivahendeid. Klientide varustamise tagamine materjalide ja seadmete hooldust puudutavate täiendavate juhendite ja käisraamatutega.
21.Enesearendamiseks vajaliku distantsõppe plaani koostamine ja kooskõlastamine turundusdirektoriga 1 x kuus.
22.Pidev enesetäiendamine ja oma professionaalse taseme tõstmine.


Ootused kandidaadile

* vähemalt kahe võõrkeele oskus ( näiteks vene ja inglise keel )
* eelnev töötamise kogemus sarnasel ametikohal
* eelnev töötamise kogemus rahvusvahelise ärikliendi teenindamiseks mõeldud majandustarkvaraga
* positiivne ellusuhtumine


Ettevõte pakub

Töökohta noores ja tulemustele orienteeritud meeskonnas
Vajalikku ressurssi suurepärase tulemuse saavutamiseks
Konkurentsivõimelist töötulemustele vastavat ja töötulemustest sõltuvat töötasu
Koolitust, arenemisvõimalust tugevas meeskonnas
Suurepärast eneseteostamise võimalust


Lisainfo

Tule tööle võitja meeskonda !


Tööpakkumise number
#21179
Kandideerid järgmisele tööpakkumisele:
Klienditeenindaja-kõnekeskuse töötaja - müügisekretär
Tahtsime Sulle teada anda, et järgnev kandideerimisprotsess ei toimu tööportaalis. Tööandja soovib, et jätkaksid kandideerimist nende karjäärilehel / värbamisplatvormil. Loodame, et saad soovitud töökoha!
Tahtsime Sulle teada anda, et järgnev kandideerimisprotsess ei toimu tööportaalis. Tööandja soovib, et jätkaksid kandideerimist nende karjäärilehel / värbamisplatvormil. Loodame, et saad soovitud töökoha!