Töö kirjeldus
Kliendisuhete juhi ametikoha eesmärk on tagada HLP kliendisuhete järjepidevus ja klientide rahulolu.
Kliendisuhete juhi tööülesannete hulka kuulub:
uute klientide leidmine ja kliendisuhete loomine
klientide rahulolu ja tagasiside jälgimine ning tegevuste organiseerimine rahulolu suurendamiseks
klientidele sobivate teenuste pakkumine, müügitöö korraldamine ja juhtimine
müügikampaaniate väljatöötamine ja kampaaniat toetavate tegevuste planeerimine
pakkumis- ja müügidokumentide koostamine
kliendisuhete analüüsimine ja organiseerimine tulemuslikkuse suurendamiseks
turuolukorra analüüsimine ja ettepanekute tegemine teenuste kujundamiseks
Ootused kandidaadile
Tublit HLP-last iseloomustab tugev tahe, korrektsus, iseseisvus, püsivus ja õpivõime.
Edukal kandidaadil on:
kõrgharidus
väga hea suhtlemis-, veenmis- ja läbirääkimisoskus
teadmised IT valdkonnast ja selle turusituatsioonist ning IT rollist ettevõtetes
teadmised müügi- ja läbirääkimistehnikatest
kontoritarkvara ja grupitöövahendite hea kasutusoskus
aja planeerimise oskus
laitmatu eesti keele suuline ja kirjalik oskus
inglise keele oskus
Ettevõte pakub
Lisainfo
CV-le tuleb lisada enda foto ja motivatsioonikiri. Täpsem info konkursi ja ettevõtte kohta on kodulehel http://www.hlp.ee.
Kui on tahe, on ka võimalus!