https://www.cvkeskus.ee/210412

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Kliendisuhete juht

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 210412

Tööpakkumise number

210412

Töö kirjeldus

Kliendisuhete juhi vastutusvaldkonnaks on Swedbanki järelmaksu edendamine koostööpartnerite juures, kelleks on Eestis tegutsevad jaekaubandusettevõtted.

Kliendisuhete juhi peamised tööülesanded on:
• eesmärkide püstitamine (lähtuvalt jaepanganduse eesmärkidest), nende täitmiseks vajalike tegevuskavade koostamine ja elluviimine ning eesmärkide täitmise kontroll;
• müügikampaaniate väljatöötamine ja kampaaniat toetavate tegevuste planeerimine, koordineerimine ning tulemuste kontroll;
• koostööpartnerite rahulolu ja tagasiside jälgimine ning tegevuste organiseerimine rahulolu suurendamiseks;
• uute koostööpartnerite leidmine ja partnersuhete loomine;
• partnersuhete analüüsimine ning organiseerimine tulemuslikkuse suurendamiseks;
• järelmaksu kuluefektiivsuse pidev fookuses hoidmine, kontrollimine ja ettepanekute tegemine kulude vähendamiseks;
• koostööpartneritele sobivate teenuste ja toodete pakkumine, müügitöö korraldamine ning juhtimine vastavalt seatud eesmärkidele;
• koostööpartnerite ja lõpptarbija analüüs muutmaks tegevust efektiivsemaks.


Nõudmised kandidaadile

• jaekaubanduse valdkonna ning selle turusituatsiooni tundmine;
• varasem töökogemus müügi-, turunduse- või tootejuhtimise vallas;
• head üldteadmised majandus- ja pangandusvaldkonnas;
• ettevõtete finantsandmete tõlgendamise oskus;
• lahenduste ning võimaluste leidmisele orienteeritus, paindlikkus ja otsustusvõime;
• hea analüüsivõime ning huvi uute ideede elluviimisel;
• väga hea suhtlemis- ja läbirääkimisoskus;
• väga hea pingetaluvus ning oskus oma aega planeerida;
• korrektne, esinduslik ja lubadustest kinnipidav;
• kõrgharidus;
• väga hea suulise ja kirjaliku eesti ning hea inglise keele oskus, kasuks tuleb vene keele oskus.


Ettevõte pakub

• tööd arenevas valdkonnas;
• individuaalseid ja meeskondlikke väljakutseid;
• aktiivset suhtlemist ning mitmekülgseid koostöövõimalusi;
• võimalust töötada koos tipptegijatega nii organisatsiooni sees kui väljas;
• energilist ja toetavat kollektiivi.


Lisainfo

Konkursil osalemiseks palume Sul hiljemalt 7. novembrill 2010 saata oma CV ja motivatsioonikiri läbi CV Keskuse keskkonna või aadressile cv(at)swedbank.ee märksõnaga „Kliendisuhete juht“.


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, palgatöötaja või lepinguline
Kuulutus aegub:
7. november 2010
Kuulutus sisestati:
25. oktoober 2010

FIRMA NIMI PEIDETUD

Swedbanki jaepanga liisingu ja partnersuhete osakond kutsub oma kliendile orienteeritud sõbralikku meeskonda motiveeritud ning initsiatiivikat kliendisuhete juhti.