
Kliendirahulolu koordinaator
Töö kirjeldus
Sinu põhitööks on tegelemine nii Toyota kui Lexuse kliendirahuolu-uuringutega. Sa koordineerid andmete kogumise protsessi, haldad uuringust tulenevat informatsiooni ning konsulteerid edasimüüjaid selles osas. Olulise osa Sinu tööst moodustab uuringu tulemustest regulaarsete ülevaadete koostamine ja presenteerimine nii edasimüüjatele kui emafirmale Euroopas. Sinu töö hõlmab ka tegelemist klienditagasisidega (suhtlemist otseselt klientidega). Sa nõustad edasimüüjaid, kuidas klienditagasiside põhjal klienditeenindust parendavaid tegevusplaane koostada. Paar korda aastas on sinu ülesanne olla abiks edasimüüjatele suunatud kliendisuhete teemalise koosoleku korraldamisel ja läbiviimisel.
Ootused kandidaadile
Oled sobiv kandidaat, kui Sul on kõrgharidus (võib olla omandamisel), eelnev kontoritöö kogemus ning arusaam rahvusvahelise taustaga organisatsiooni toimimisest ja tööprotsessidest. Kasuks tuleb kogemus/teadmised statistikast ja erinevatest uuringutest. Sulle meeldib tegeleda numbritega ning näed nende taga ka muid seoseid. Tööks on vajalik eesti, inglise ja vene keele oskus. Sind iseloomustab väga hea koostööoskus, iseseisvus, ettevõtlikkus ja tulemustele orienteeritus. Oled oma ametis edukas, kui suudad oma töid ja tegemisi hästi organiseerida ning oled keskmisest parem suhtleja.
Ettevõte pakub
Toyota Baltic pakub Sulle võimalust töötada koos oma valdkonna tipptegijatega, tegeleda ülebaltikumiliste kliendiuuringutega, edasisi karjäärivõimalusi, head motivatsioonipaketti, korralikke töövahendeid ning rahvusvahelise kontserni stabiilset töökeskkonda.
Lisainfo
Töökoht asub Tallinnas, töö eeldab valmisolekut reisimiseks nii Baltikumi piires, kui vajadusel ka mujal Euroopas.