Töö kirjeldus
- ettevõtte teenindusstrateegia väljatöötamine ja elluviimine
- teenindusstandardite ja -protsesside kujundamine, juhtimine, parendamine
- kliendikeskse teenindusprotsessi kujundamine ja analüüs
- broneerimissüsteemi kaasajastamine
- sotsiaalmeedia kanalite kasutamise käivitamine, arendamine
- püsikliendiprogrammi väljatöötamine, arendamine
- meeskonna juhtimine, koostöö kujundamine teiste üksuste ja asutustega leidmaks uuenduslike lahendusi kliendikogemuse parendamiseks
- tulemuslikkuse hindamise süsteemi väljatöötamine (KPI) , raportite koostamine, aruandlus
Ootused kandidaadile
- töökogemus ettevõtetes juhtivatel ametikohtadel, mis on seotud klienditeeninduse, arenduse või müügiga
- huvi süsteemide ja tööprotsesside parendamise vastu
- väga hea meeskonnatöö ja protsesside eestvedamise oskus
- omad strateegilist ja analüütilist mõtlemist
- algatusvõime, hea kaasamisoskus
- loovus uute lahenduste väljatöötamiseks ja elluviimiseks
- väga hea eesti keele, hea vene ja inglise keele oskus
Ettevõte pakub
- põnevat väljakutset ja võimalust panustada ettevõtte arengusse
- sõbralikke ja toetavaid töökaaslasi
- tervise-ja spordikulude toetust
- stabiilset töökohta Tallinna kesklinnas Tallinna linna sihtasutuses