2023-08-23 14:48:55

Kliendikeskuse juht

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  • ettevõtte teenindusstrateegia väljatöötamine ja elluviimine
  • teenindusstandardite ja -protsesside kujundamine, juhtimine, parendamine
  • kliendikeskse teenindusprotsessi kujundamine ja analüüs
  • broneerimissüsteemi kaasajastamine
  • sotsiaalmeedia kanalite kasutamise käivitamine, arendamine
  • püsikliendiprogrammi väljatöötamine, arendamine
  • meeskonna juhtimine, koostöö kujundamine teiste üksuste ja asutustega leidmaks uuenduslike lahendusi kliendikogemuse parendamiseks
  • tulemuslikkuse hindamise süsteemi väljatöötamine (KPI) , raportite koostamine, aruandlus

Ootused kandidaadile

  • töökogemus ettevõtetes juhtivatel ametikohtadel, mis on seotud klienditeeninduse, arenduse või müügiga
  • huvi süsteemide ja tööprotsesside parendamise vastu
  • väga hea meeskonnatöö ja protsesside eestvedamise oskus
  • omad strateegilist ja analüütilist mõtlemist
  • algatusvõime, hea kaasamisoskus
  • loovus uute lahenduste väljatöötamiseks ja elluviimiseks
  • väga hea eesti keele, hea vene ja inglise keele oskus 

Ettevõte pakub

  • põnevat väljakutset ja võimalust panustada ettevõtte arengusse
  • sõbralikke ja toetavaid töökaaslasi
  • tervise-ja spordikulude toetust
  • stabiilset töökohta Tallinna kesklinnas Tallinna linna sihtasutuses