
Kliendikaardi osakonna juht
Töö kirjeldus
Töö peamiseks eesmärgiks on Statoili klientidele kvaliteetse teeninduse tagamine ning osakonna eesmärkide täitmine läbi majanduslikult efektiivse ning motiveeriva juhtimise.
Töö põhiülesanded:
- Kliendikaardi strateegiate väljatöötamine ning nende elluviimine
- Teenindusprotsesside väljatöötamine ja koordineerimine
- Kliendikaartide müügistrateegia ja taktiliste plaanide väljatöötamine ning ellu viimine
- Lojaalsusprogrammide arendamine
- Kliendisuhete haldamine, müügiesindajate töö eesmärgistamine ning motiveerimine
- Kaardisüsteemide arendamine ja haldamine, nende tõrgeteta töö tagamine
- Klientidele pakutavate teenuste arendamine
- Osakonna eelarve koostamine ja selle järgimine
- Osakonnas tööjaotuse korraldamine
Ootused kandidaadile
Parim kandidaat ametikohale on eesmärkide saavutamisele orienteeritud, analüütilise mõtlemisega, koostöövalmis ja heade liidriomadustega inimene.
Kandideerimise eelduseks on majanduslik kõrgharidus ja varasem töökogemus klienditeeninduse valdkonnas. Samuti eeldame läbirääkimisoskust,
majanduslikku mõtlemist ja head arvutikasutamise oskust, väga head eesti ja inglise keele ning head vene keele oskust.
Ettevõte pakub
- huvitavat ja mitmekülgset tööd;
- kaasaegset töökeskkonda ja häid töötingimusi;
- koolitust ja arenemisvõimalusi;
- rahvusvahelist koostöökogemust Statoil Retail Europe struktuuris;
- motiveerivat töötasu ja tulemuspalka
Lisainfo
Kui töö tundub huvitav ja arvad, et oled sobiv kandidaat, siis saada oma elulookirjeldus (CV) ja motivatsioonikiri hiljemalt 29. maiks 2006 aadressil:
AS EESTI STATOIL
Tornimäe 2
10145 Tallinn
Märgusõna "Kliendikaardi osakonna juht"
Faxiga 665 7701