Põhieesmärk on luua, arendada ja säilitada kliendiportfelli viisil, mis tagaks maksimaalse eesmärkide saavutamise ja teeninduse taseme. Tagada professionaalne, kiire ja paindlik klientide teenindamine. Võlgnevuste sissenõudmisega seotud ülesanded, klientide nõustamine, kõrgetasemelise ja sõbraliku klienditeeninduse tagamine
Töö kirjeldus:
Potentsiaalsetele klientidele teenuste tutvustamine;
Laenu- ja liisinguportfelli haldamine (sh suhtlemine klientidega, klientide küsimustele vastamine, probleemide lahendamine või lahendamiseks edastamine, klientide edasisuunamine);
Võlgnike dokumentide ettevalmistamine, sh teatiste ja meeldetuletuskirjade väljastamine jne;
Võlgnike nõustamine, võlgnikega läbirääkimiste pidamine kontoris, telefoni ja e-posti teel;
Võlgnevuste sissenõudmise ja restruktureerimise protsesside parendamine ja optimeerimine, ning tööprotsessidesse muudatuste sisseviimine;
Klientide andmete sisestamine ja registreerimine ettevõtte tarkvaras;
Klientide identifitseerimine ning taustauuring (erinevate inforegistrite ja andmekogude kasutamine);
Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise meetmete täitmine;
Klientide laenutaotluste menetlemine ja analüüs (sh maksevõime analüüsimine) ning esitamine krediidikomiteele;
Sobivate laenutoodete pakkumine ning lepingute sõlmimine;
Vajadusel klientidega sõlmitavate lepingute ettevalmistamine ja/või sõlmimise organiseerimine;
Klienditeenindusosakonna kirjavahetuse korrashoid;
Notariaalsete asjaõiguslepingute jms sõlmimine;
Vähemalt rakenduslik kõrgharidus (ka omandamisel), töökogemus vähemalt 2 aastat sarnasel tööl või erialal;
Keeleoskus: eesti keel – kõrgtasemel, vene keel – kõrgtasemel, inglise keel – suhtlustasandil;
Väga hea arvutioskus, hea analüüsivõime;
Väga hea suhtlemisoskus, empaatiavõime, meeldiv ja viisakas käitumine, vastutustundlikkus, korrektsus, abivalmidus ja pingetaluvus;
Oskus töötada nii tiimis, kui ka iseseisvalt;
Kiire kohanemis- ja õppimisvõime.
Huvitavat, mitmekülgset ja kindlat töökohta;
Sõbralikku töökollektiivi;
Arenguvõimalust;
Tööd arenevas organisatsioonis;
Motiveerivat töötasu põhipalk + boonuspalk;
Ühte hoidvat meeskonda.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.