
KLIENDIHALDUR
Töö kirjeldus
*Müügi juhtimine ja korraldamine;
*klientide andmebaasi loomine, haldamine ja arendamine:
*kliendihaldusprotsessi täiustamine, juhtimine ja korraldamine;
*müügieelarve koostamine ja jälgimine.
Ootused kandidaadile
*Soovitavalt kõrgharidus majanduserialal;
*kahe võõrkeele oskus kõnes ja kirjas (inglise ja soome või inglise ja vene) sh vajalik inglise keele oskus – väga heal tasemel nii kõnes kui kirjas;
*arvuti kasutamise oskus ( ettevõtte majandustarkvara on Solomon ja Accapta ) sh vajalik hea tabelarvutustarkvara ja projektijuhtimise tarkvara tundmine;
*võimalus viibida välislähetustel;
*väga hea suhtlemis- ja organiseerimisoskus;
*aktiivne ja loov töössesuhtumine;
*analüütiline ja loov mõtlemine;
*argumenteerimisoskus;
*usaldusväärsus ja lojaalsus;
*eelnev töökogemus ehitus, kodutarvete või tööriistade hulgimüügifirmas;
*autojuhiload.
Ettevõte pakub
*Aktiivset eneseteostusvõimalust;
*arenemis- ja karjäärivõimalusi;
*häid töötingimusi;
*loovat ja vastutusrikast tööd;
*võimalust osaleda aktiivse, teotahtelise ja üksmeelse meeskonna töös;
*ametiauto kasutamise võimalust;
*konkurentsivõimelist ja motiveerivat töötasu.
Lisainfo
Nõudmistele vastavad kandidaadid võivad saata oma cv ka aadressil gerly.tuisk@cvkeskus.ee . Märksõna "Kliendihaldur".