
Töö kirjeldus
- olla kliendi esmane kontakt kvaliteedi küsimustes
- esindada klienti ettevõttes toote ja protsesside kvaliteedi tagamisel
- kliendi nõuete täitmise jälgimine, pretensioonide järelevalve
- kliendisuhete hoidmine, arendamine, parendamine
- probleemidest vastutajate teavitamine, tegevuste rakendamise jälgimine
Ootused kandidaadile
- tehniline kõrgharidus
- töökogemus tehnika vallas vähemalt 1 aasta
- oskus analüüsida andmeid, prioritiseerida ülesandeid, töötada inimestega
- hea eesti, vene ja inglise keele oskus
- arvuti kasutamise oskus (MS Office)
Ettevõte pakub
- head juhti, toetavat kollektiivi ja kaasajastatud töökeskkonda
- kaugtöö tegemise võimalust
- mitmekülgseid koolitus- ja arenguvõimalusi
- peretoetust, jõulupreemiat, iga-aastast palgatõusu, massaaži
- spordi- ja ühisüritusi