
- korterelamute haldus- ja hooldustegevuse planeerimine ja korraldamine;
- korterelamute haldusaruannete ja majandamise kavade koostamine, kavade täitmise korraldamine;
- koosolekute korraldamine, otsuste täitmise korraldamine, lepingute sõlmimine;
- ehitus-, remondi- ja hooldustööde ning teenuste hangete korraldamine, tööde ja teenuste tellimine, tööde korraldamine, kvaliteedi kontroll ja järelevalve korraldamine;
- avariiliste tööde ja muu jooksvalt vajaliku tegevuse korraldamine;
- kliendisuhete hoidmine ja arendamine, tegevuse kooskõlastamine klientide ja juhtkonnaga, aruandluse koostamine, infopäringute haldamine, läbirääkimiste pidamine ja vahendamine;
-dokumentatsiooni haldamine, süstematiseerimine ja täiendamine.
- hea suhtlemisoskus, algatus- ja organiseerimisvõime;
- tehnilised teadmised, töötamise kogemus;
- ausus, täpsus ja viisakus;
- hea pingetaluvus;
- arvuti kasutamise oskus tavakasutaja tasemel;
- hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas;
- vene keele oskus suhtlustasandil;
- B-kategooria juhiluba.
- vaheldusrikast tööd;
- kindlat sissetulekut;
- eneseteostus- ja koolitusvõimalusi;
- sõbralikku kollektiivi ja meeldivat töökeskkonda;
- ametiautot.
Kasuks tuleb:
- erialane haridus;
- halduri kutsetunnistus.
Randem OÜ on asutatud 1994. aastal ning kinnisvara haldamise ja hooldamise valdkonnas on ettevõte järjepidevalt tegutsenud juba 1996. aastast. Meie klientideks on eelkõige Tartu linna korteriühistud ja korteriomanike ühisused, kuid pakume oma teenuseid kõikidele kinnisvara omanikele, valdajatele ning haldajatele. Randem OÜ on Eesti Kinnisvara Haldajate ja Hooldajate Liidu liige, samuti on ettevõte registreeritud riiklikus erinõuetega tegevusaladel tegutsevate ettevõtjate registris ehituse, ehitusjuhtimise ja omanikujärelevalvega tegeleva ettevõtjana, samuti elektritööde teostajana ning käidujuhtimise korraldajana.