
- kinnisvara korrushoiu lepingute haldamine
- korterelamute üldkoosolekute korraldamine
- suhtlemine korteriomanike esindajatega
- tarbimisteenuste vahendamise korraldamine
- hoolduspersonali töö korraldamine
- hoonete perioodiiliste ülevaatuste teostamise tagamine
- hoonete hoolduse rekonstrueerimistööde korraldamine
- osalemine töövõtjate valikuprotsessis
1. kõrgharidus kinnisvara korrashoiu alal või vähemalt kinnisvara halduri II tunnistus
2. soovitavalt varasem töökogemus kinnisvara halduse alal
3. head organisaatori võimed, suhtlemis- ja läbirääkimisoskus
4. ausus, korrektsus ja iseseisva töö oskus
5. hea eesti keele oskus kõnes ja kirjas, vene keele oskus suhtlemistasandil
6. hea arvutioskus
7. B-kategooria juhiluba
1. stabiilne palk ja töökoht
2. koolituse ja enesetäiendamise võimalus
3. vaheldusrikas töö
Töökoht asub Sakus, 12 km Tallinnast. Üldkoosolekud ja majanõukogude koosolekud toimuvad valdavalt õhtusel ajal, seetõttu peab kandidaat olema valmis töötama peale tööpäeva (ületunnid hüvitatakse vaba ajaga)
AS Saku Maja on Saku vallas 1993. aastast tegutsev kommunaalmajanduse ning kinnisvarahaldusega tegelev ettevõte. Samuti on ettevõttel ajaloolises Saku mõisas asuv seminari -ja puhkekeskus. Ettevõttes töötab ca 55 töötajat ning 2012 a käive oli 3,31 miljonit eurot. AS Saku Maja ainuomanik on Saku vald.
AS Saku Maja eesmärgiks on oma klientidele usaldusväärsete ja mõistliku hinnaga elumugavusteenuste pakkumine. Kinnisvarahalduse ja kommunaalmajanduse arenguga kaasas käies pakume kliendile kõiki asjakohaseid teenuseid, vabastamaks elanikke kodu ülalpidamisega kaasnevatest argimuredest ning muutes kliendi elu võimalikult mugavaks ja probleemivabaks.