
Keeletarkvara konsultant
Töö kirjeldus
Sinu ülesanne on tagada klientide probleemide kiire lahendamine kõrgel tehnilisel tasemel (helpdesk), nii telefoni kui ka maili teel ning klientide probleemide fikseerimine andmebaasi.
Ootused kandidaadile
- väga head inglise keele oskust kõnes ja kirjas
- klienditeenindusele orienteeritud ja väga hea suhtlemisoskusega
- tahe ja oskus lahendada klientide küsimusi/probleeme
- meeleldi valmis õppima ja töötama meeskonnas
- tõsine töösse suhtumine ja kohusetundlikkus
- täpne, korrektne, kiire reageerimisvõimega
Kasuks tuleb:
- soome keele oskus kõnes ja kirjas (hea eeldus saada projektijuhiks)
- eelnev töökogemus klienditeeninduses IT valdkonnas (helpdesk)
- hea arvutitundmine
Ettevõte pakub
- koolitust ning võimalust areneda ja teha karjääri rahvusvahelises ettevõttes
- toetavat ja sõbralikku meeskonda
- konkurentsivõimelist palgapaketti ja boonuseid (500 eek kuus sportimiseks või transpordiks või jne.)
Lisainfo
Tööaeg E-R