
- kaupade vastuvõtmine ja kontrollimine
- kaupade sisestamine andmebaasi
- reklamatsioonide ja hüvitiste vormistamine
- kvaliteetne klienditeenindus
- kasuks tuleb eelnev töökogemus antud valdkonnas
- rõõmsameelsus
- kohusetundlikkus
- abivalmis
- viisakas
- töö kestvust 6 kuud, osaline tööaeg
- toredat kollektiivi
- stabiilset töökeskkonda
- häid töötingimusi
- graafikujärgset tööd
Personalipunkt OÜ on loodud jaanuaris 2004 Soome juhtiva personalirendifirma Staffpoint OY poolt. Pakume personaliteenuseid Eestis ja Soomes.
Staffpoint OY omab kogemusi personalirendi ja -vahenduse alal üle 30 aasta.
Tänaseks on Staffpoint OY´l 20 kontorit üle Soome ja üle 17000 töötaja.
Meie kliendiks on Tallinnas asuv rahvusvaheline ettevõte, kes otsib abitööjõudu.