https://www.cvkeskus.ee/235253

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Kasutajatoe spetsialist

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 235253

Tööpakkumise number

235253

Töö kirjeldus

• Swedbanki töötajate IT-alane nõustamine;
• hallata telefoni teel või iseteenindusportaali kaudu esitatud tellimusi ja muresid;
• veenduda selles, et tellimused ja kaebused sisaldaksid vajalikku informatsiooni lahenduste leidmiseks järgmise taseme IT-toes;
• lahendada tellimusi vastavalt ettenähtud korrale;
• osaleda lahendustebaasi loomises ja selle sisu uuendamises;
• töötada vastavalt osakonnale seatud eesmärkidele.


Nõudmised kandidaadile

• IT-alast kõrgharidust (või selle omandamist);
• väga head eesti ja inglise keele oskust nii kõnes kui ka kirjas;
• tulemusele orienteeritust ja kliendikesksust;
• väga head suhtlemisoskust ja koostöövalmidust;
• korrektsust ja pingetaluvust;
• oskust pakkuda heal tasemel IT-alast kasutajatoe teenust;
• oskust mõista ja lahti mõtestada esitatud muresid ja tellimusi.

Kasuks tulevad:
• rootsi, läti või leedu keele oskus;
• teadmised ja arusaamine ITIL-i protsessidest;
• töökogemus IT kasutajatoes;
• sügavamad teadmised riistvarast, mõnest operatsioonisüsteemist, rakendusest (nt Windows, Outlook, Sharepoint, MS Office jne).


Ettevõte pakub

• huvitavat ja väljakutseid pakkuvat tööd;
• toetust sisseelamisel ja väljaõppel;
• võimalust teha koostööd kogenud ja tulemustele orienteeritud meeskonnaga;
• arenguvõimalusi.


Lisainfo

Soovides konkursist osa võtta palume Sul hiljemalt 21. augustil 2011 saata meile oma CV aadressile cv(at)swedbank.ee märgusõnaga „Kasutajatoe spetsialist” või kandideeri läbi CV Keskuse portaali.


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, palgatöötaja
Kuulutus aegub:
21. august 2011
Kuulutus sisestati:
3. august 2011

FIRMA NIMI PEIDETUD

Swedbanki kasutajatoe Eesti üksus on osa Swedbanki grupi ühtsest IT ja kasutajatoe osakonnast. Peale Eesti kuuluvad gruppi ka veel Rootsi, Läti ja Leedu osakonnad. Kasutajatoe peamine roll on toetada Swedbanki töötajaid IT-alastes küsimustes, lahendada kiiremaid küsimusi ning leida keerukamate probleemide lahendamiseks õige üksus järgmise taseme toest.