Töö kirjeldus
• Swedbanki töötajate IT-alane nõustamine;
• hallata telefoni teel või iseteenindusportaali kaudu esitatud tellimusi ja muresid;
• veenduda selles, et tellimused ja kaebused sisaldaksid vajalikku informatsiooni lahenduste leidmiseks järgmise taseme IT-toes;
• lahendada tellimusi vastavalt ettenähtud korrale;
• osaleda lahendustebaasi loomises ja selle sisu uuendamises;
• töötada vastavalt osakonnale seatud eesmärkidele.
• hallata telefoni teel või iseteenindusportaali kaudu esitatud tellimusi ja muresid;
• veenduda selles, et tellimused ja kaebused sisaldaksid vajalikku informatsiooni lahenduste leidmiseks järgmise taseme IT-toes;
• lahendada tellimusi vastavalt ettenähtud korrale;
• osaleda lahendustebaasi loomises ja selle sisu uuendamises;
• töötada vastavalt osakonnale seatud eesmärkidele.
Ootused kandidaadile
• IT-alast kõrgharidust (või selle omandamist);
• väga head eesti ja inglise keele oskust nii kõnes kui ka kirjas;
• tulemusele orienteeritust ja kliendikesksust;
• väga head suhtlemisoskust ja koostöövalmidust;
• korrektsust ja pingetaluvust;
• oskust pakkuda heal tasemel IT-alast kasutajatoe teenust;
• oskust mõista ja lahti mõtestada esitatud muresid ja tellimusi.
Kasuks tulevad:
• rootsi, läti või leedu keele oskus;
• teadmised ja arusaamine ITIL-i protsessidest;
• töökogemus IT kasutajatoes;
• sügavamad teadmised riistvarast, mõnest operatsioonisüsteemist, rakendusest (nt Windows, Outlook, Sharepoint, MS Office jne).
• väga head eesti ja inglise keele oskust nii kõnes kui ka kirjas;
• tulemusele orienteeritust ja kliendikesksust;
• väga head suhtlemisoskust ja koostöövalmidust;
• korrektsust ja pingetaluvust;
• oskust pakkuda heal tasemel IT-alast kasutajatoe teenust;
• oskust mõista ja lahti mõtestada esitatud muresid ja tellimusi.
Kasuks tulevad:
• rootsi, läti või leedu keele oskus;
• teadmised ja arusaamine ITIL-i protsessidest;
• töökogemus IT kasutajatoes;
• sügavamad teadmised riistvarast, mõnest operatsioonisüsteemist, rakendusest (nt Windows, Outlook, Sharepoint, MS Office jne).
Ettevõte pakub
• huvitavat ja väljakutseid pakkuvat tööd;
• toetust sisseelamisel ja väljaõppel;
• võimalust teha koostööd kogenud ja tulemustele orienteeritud meeskonnaga;
• arenguvõimalusi.
• toetust sisseelamisel ja väljaõppel;
• võimalust teha koostööd kogenud ja tulemustele orienteeritud meeskonnaga;
• arenguvõimalusi.
Lisainfo
Soovides konkursist osa võtta palume Sul hiljemalt 21. augustil 2011 saata meile oma CV aadressile cv(at)swedbank.ee märgusõnaga „Kasutajatoe spetsialist” või kandideeri läbi CV Keskuse portaali.