
Klienditeenindaja ehk abimänedžeri või kassiiri peamisteks ülesanneteks on klientidele meelelahutusliku kasiinoelamuse pakkumine läbi kõrgetasemelise teeninduse, kasiino tõrgeteta töö tagamine, pakutava tutvustamine, klientidele mänguautomaatide mängude õpetamine, rahaliste tehingute teostamine, ohutu ja turvalise keskkonna tagamine klientidele ja töötajatele.
Olympic Casino Eesti AS on 1993. aastast Eestis tegutsev erakapitalil põhinev teenindusettevõte, mis on kasvanud 18 liikmelisest väikefirmast üle 3000 töötajaga rahvusvaheliseks kontserniks. Olympic Casino missiooniks on pakkuda kvaliteetset ja meelelahutuslikku kasiinoelamust ning nüüdisaegseid hasartmänge aktiivsetele ja head teenindust hindavatele klientidele. Otsime oma meeskonda tööd armastavaid ja positiivse ellusuhtumisega uusi liikmeid.