Kuidas panna tööandja profiil CVKeskus.ee tööportaalis paremini tööle?
CVKeskus.ee tööportaalis ei ole tööandja profiil lihtsalt nice to have – see on esimene mulje, mille põhjal paljud tööotsijad otsustavad, kas ettevõttesse kandideerida või mitte. Tööotsija tahab tunda, milline on ettevõtte kultuur, kes seal töötavad ja kas see keskkond võiks olla „tema koht“.
Just seda rolli täidabki tööandja profiil CVKeskus.ee tööportaalis – see on sisuliselt sinu ettevõtte tasuta müügileht, mille kaudu saab ennast tööotsjatele tutvustada, huvi tekitada ja õigeid kandidaate ligi tõmmata.
Ideaalis peaks külastaja juba peale paari hetke sirvimist tundma: „See koht sobib mulle!“ – või vastupidi, mõistma, et see ei ole tema jaoks. Mõlemal juhul on profiil täitnud oma ülesande: aidanud ettevõtet sobivate inimesteni.
Ettevõtted, kes võtavad oma profiili kujundamist tõsiselt, võidavad ajas, rahas ja kvaliteedis. Siin ei pea kõike nullist ehitama – CVKeskus.ee annab valmis platvormi, kus on juba olemas sihtrühm. Ja mis kõige olulisem – siin on kordades suurem nähtavus kui tööandja veebilehel või sotsiaalmeedias. Kui sõnum on läbimõeldult ja visuaalselt esitatud, on tõenäosus õige inimese kõnetamiseks kordades suurem!
Täpne aadress
Ole täpsem kui lihtsalt „Tallinn“. Olgem ausad: Tallinn on suur ja vahe, kas töökoht asub Lasnamäel, Kristiines või Haaberstis, võib tööotsija jaoks olla väga oluline. See muudab sinu ettevõtte asukoha selgemaks ja usaldusväärsemaks ning aitab tööotsijal juba varakult hinnata, kui hästi töökoht tema elukoha ja logistika plaanidega sobib. Eriti oluline on see ametikohtade puhul, kus töötamine eeldab igapäevast kohalolekut – näiteks tootmine, teenindus või logistikasektoris.
Märgi ettevõtte tegevusvaldkond
Valdkonna määramine loob selgema pildi ettevõtte olemusest. Kui tegutsed mitmes sektoris, vali see, mis kõige täpsemini peegeldab põhitegevust – olgu selleks näiteks IT, tootmine, haridus, tervishoid või mõni muu sektor.
Lisa lühitutvustus
Kahel-kolmel lausel lühitutvustuses võib olla suur mõju. See tekst ei ole lihtsalt info – see on kutse tööotsijale sind paremini tundma õppida. Kirjuta siia, millega tegelete, mis on teie eesmärk ja miks just sinu juures tasub töötada.
Lisaks sellele, millega su ettevõte igapäevaselt tegeleb, võiks siin kindlasti peegelduda ka tööandja väärtuspakkumine – mis teeb sind eriliseks, mida pakud oma inimestele ja miks teiega on hea karjääri teha.
Hoia toon sõbralik ja siiras, väldi üldsõnalisi fraase nagu „Pakume kvaliteetset teenust.“ Selle asemel too välja midagi konkreetset ja ausat: näiteks „Meie meeskond aitab inimestel igapäevaselt nutikamalt liikuda, luues Eesti parimat rattaringlust.“ või „Oleme väike tiim, kes usub, et töö peab pakkuma arengut ja rõõmu, mitte lihtsalt palgapäeva.“
Kasuta visuaale
Lisa profiilile päisepilt, mis peegeldab ettevõtte elu - nt foto kontorist, tootmishoonest, meeskonnast ühisüritusel. Samuti on võimalik lisada YouTube'i või Vimeo linke, mis tutvustavad ettevõtte kultuuri või inimesi. Lühike video tööandjast võib olla olulisem kui tuhat sõna!
Tunnuslause ehk slogan
Hea tunnuslause jääb meelde ja annab brändile isikupära. Mõtle, mida tahad, et tööotsija esimesena ettevõtte kohta tunneks – kas näiteks „Tehnoloogia, mis muudab elu paremaks“ või „Koos loome tuleviku haridust“?
Tunnustused ja auhinnad
Kui oled saanud tööandja brändiauhindu või tööohutuse tunnustusi, lisa need kindlasti ka profiilile. Need suurendavad usaldusväärsust tööotsja silmis ja eristavad sind konkurentidest.
Eriti oluline on välja tuua, kui ettevõtte on pälvinud näiteks CVKeskus.ee ihaldusväärse tööandja tiitli või mõne muu meie tööportaali poolt välja antud tunnustuse – see näitab, et tööotsijad hindavad ettevõtet kõrgelt ja valiksid rõõmuga oma tulevaseks tööandjaks.
Ole järjepidev ja ajakohane
Vaata oma profiil üle vähemalt kord kvartalis. Arengud, muudatused või uuendused tiimis võiksid kajastuda ka profiilil.
Mis ei toimi?
Tühi profiil
Kui sinu profiilil puudub igasugune lisainfo või visuaal, jätab see mulje, et sa ei panusta töötajakogemusse.
Üldsõnaline tekst
"Meie ettevõte pakub parimaid lahendusi ja usub inimeste arengusse" – see ei ütle tööotsijale midagi konkreetset. Räägi oma inimestest, väärtustest ja igapäevasest elust ausalt.
Ebareaalsed lubadused
Kui sinu tööpakkumised lubavad „nooruslikku tiimi, pingevaba keskkonda ja kiiret kasvu“, siis peab ka profiil seda toetama – kas video või piltidega päris inimestest ja päris töökeskkonnast.
Kui sul on küsimusi või soovid oma ettevõtte profiili paremini tööle panna, küsi nõu julgelt oma CVKeskus.ee kliendihaldurilt – oleme hea meelega abiks!
Vaata häid näiteid tööandja profiilidest: