2023-08-23 14:48:55

Kantseleispetsialist-registripidaja (ajutiselt äraoleva ametniku asendaja)

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

  Sinu peamiseks ülesandeks saab olema:

  • dokumendihaldustarkvara administreerimine;
  • volikogu istungite ja volikogu komisjonide koosolekute ettevalmistamine ja protokollimine;
  • volikogu õigusaktide registreerimine ja määruste riigi teatajas avaldamine;
  • registritoimingute teostamine.

 

Ootused kandidaadile

 Kui Sinu kutsumuseks on:

tegeleda dokumentidega, nende korrektne ja kiire vormistamine ja sa tead, mida tähendavad sisuliselt sõnad dokumendihaldus ning kuidas peab välja nägema korrektselt vormistatud dokument, valdad meie ilusat emakeelt kõnes ja kirjas, siis anna endast meile märku!


Kasuks tuleb, kui:

  • sul on varasem töökogemus kohalikus omavalitsuses;
  • suurepärased koostöö tegemise oskused, sest sinu töö tulemus sõltub paljuski vallavalitsuse struktuuriüksuste, allasutuste, volikogu komisjonide ja teiste organisatsioonidega koostöö tegemisest.

Ettevõte pakub

Omalt poolt pakume:

  • head töökeskkonda omavalitsuses;
  • toetavat ja koostöövalmis meeskonda;
  • motiveerivat töötasu;
  • igakülgset abi sisse elamisel.

 

Kui eelnev kõnetas Sind, saada palun oma CV, haridust tõendava dokumendi koopia ja lühike motivatsioonikiri koos palgasooviga 22. märts 2021 kandideeri teenistuskohale läbi CV Keskuse portaali, info tel 5551 1866