
Kantselei juhataja
Töö kirjeldus
-asjaajamise organiseerimine ja dokumendihalduse korraldamine
-kantselei efektiivse töökorralduse väljatöötamine, koordineerimine ja kehtestamine
-dokumentide ettevalmistuse kvaliteedi ning vormistamise õigsuse kontrollimine
-toimikute loetelu koostamine
-kontroll tähtajaliste dokumentide üle
-nõupidamistel läbivaatamisele kuuluvate materjalide ettevalmistamine ja nõupidamiste protokollimine
-visiitkaartide,suveniiride ja kantseleitarvete tellimise organiseerimine
Ootused kandidaadile
kesk-eri või kõrgharidus
varasem töökogemus administratiivtöö alal
täpsus ja kohusetundlikkus
organiseerimisvõime
arvuti ja interneti kasutamise oskus
eesti keele suuline ja kirjalik valdamine kõrgtasemel
inglise keele valdamine
Ettevõte pakub
võimalust rakendada oma oskusi ja teadmisi;
arendavat ja pingelist tööd;
avaliku teenistuse seadusest tulenevaid soodustusi;
riigiametniku palka.