
- kliendisõbraliku teeninduse tagamine
- klientide hoolitsustesse registreerimine ja igakülgne nõustamine
- klientide vastuvõtmine ja hoolitsustesse juhatamine
- ilutoodete müük
- Wellness keskuse üldtelefonile ja e-mailidele vastamine
- Wellness keskuse igapäevase töö sujuvuse tagamine
- keskharidus
- arvuti kasutamise oskus
- arusaam korrektsest klienditeenindusest ja telefonisuhtlusest
- teenindusvalmidus ja lahendustele orienteeritus
- hea eneseväljendusoskus eesti, vene, inglise ja soome keeles (kasuks tuleb teiste võõrkeelte oskus)
- oskus planeerida tööülesandeid ja oma tööaega
- paindlikkus ja vastutulelikkus
- positiivne ellusuhtumine, kohusetundlik, täpsus
- uusi võimalusi enda seniste kogemuste ja teadmiste rakendamiseks
- professionaalset ja kaasaegset töökeskkonda
- huvitavat ja vastutusrikast tööd kiiresti arenevas valdkonnas
- sõbralikku ja toetavat meeskonda
- koolitust ja arenguvõimalusi
Töötaja asub tööle lapsehoolduspuhkusel viibiva töötaja asendamise ajaks
Kalev Spa Wellness keskus Tallinna Vanalinnas on tervise- ja ilukeskus, mille eesmärgiks on klientidele kvaliteetse ja kõrgetasemelise massaaźi ja kehahooldusteenuste osutamine