Töö kirjeldus
osakonna asjaajamise ja dokumendihalduse korraldamine, nõupidamiste ettevalmistamine ja vajadusel protokollimine, külaliste vastuvõtt, osakonna telefonikõnedele vastamine ning osakonna ürituste korraldamises abistamine.
Ootused kandidaadile
· erialane kõrgharidus (nt asjaajamine, avalik haldus, õigusteadus) või töökogemus assisteerival ametikohal;
· eesti keele oskus kõrgtasemel;
· inglise keele suuline ja kirjalik oskus ametialase suhtlemise tasemel ning vene kõnekeele oskus;
· väga hea arvuti kasutamise oskus;
· kohusetundlikkus, täpsus, vastutusvõime;
· hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus;
· pingetaluvus ja oskus planeerida aega.
· eesti keele oskus kõrgtasemel;
· inglise keele suuline ja kirjalik oskus ametialase suhtlemise tasemel ning vene kõnekeele oskus;
· väga hea arvuti kasutamise oskus;
· kohusetundlikkus, täpsus, vastutusvõime;
· hea suhtlemis- ja eneseväljendusoskus;
· pingetaluvus ja oskus planeerida aega.
Ettevõte pakub
· huvitavat tööd mainekas riigiasutuses;
· võimalusi eneseteostuseks ja enesearenduseks;
· vajadusel erialaseid koolitusi;
· nooruslikku ja meeldivat töökeskkonda.
Palk: kokkuleppel
· võimalusi eneseteostuseks ja enesearenduseks;
· vajadusel erialaseid koolitusi;
· nooruslikku ja meeldivat töökeskkonda.
Palk: kokkuleppel
Lisainfo
Avalduse ja elulookirjelduse palume saata hiljemalt 22. augustiks 2016. a e-posti aadressile personal[at]just.ee märksõnaga „referent“ või kandideerides personaliotsinguportaali CV-Online kaudu. Täiendav info telefonil 620 8132.