2023-08-23 14:48:55

Jurist

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Jõelähtme Vallavalitsus kuulutab välja avaliku konkursi juristi ametikoha täitmiseks.
Juristi peamisteks ülesanneteks on:
- vallavolikogu ja vallavalitsuse õigusaktide eelnõude seadustele ja kehtivatele õigusaktidele vastavuse kontrollimine, vajadusel õigusaktide eelnõude koostamine, eelnõudele õigusliku hinnangu andmine ja muudatusettepanekute tegemine;
- lepingute projektide koostamine, lepingute vormistamine, lepingute seadustele vastavuse kontrollimine ja vajadusel lepingutesse muudatusettepanekute tegemine;
- riigihangete registris dokumentide vormistamine;
- vallavolikogu ja -valitsuse liikmete, vallavalitsuse ametnike ja valla hallatavate asutuse juhtide nõustamine ametialastes juriidilistes küsimustes;
- valla esindamine kohtus ja teistes õiguskaitseorganites.

Ootused kandidaadile

Kandidaadilt eeldame:
- juriidilist kõrgharidust;
- riigi põhikorra, avaliku halduse organisatsiooni, avalikku teenistust ja kohalikku omavalitsust reguleerivate sh. Jõelähtme valla õigusaktide tundmist;
- head analüüsi- ja algatusvõimet;
- head suhtlemisoskust ja pingetaluvust;
- kohusetundlikkust ja korrektsust;
- head meeskonnatöö oskust;
- eesti keele oskust C1-tasemel ja ühe võõrkeele oskust B1-tasemel;
- arvuti kasutamise oskust (Word, Excel, Outlook, Internet).

Kasuks tuleb:
- töökogemus riigi- või kohaliku omavalitsuse ametiasutuses;
- teadmised detailplaneeringute menetlusest ja riigihangete korraldamisest;
- isikliku sõiduvahendi ja juhtimisõiguse olemasolu.

Ettevõte pakub

Pakume võimalust:
- teha huvitavat ja vastutusrikast tööd kaasaegses töökeskkonnas kohaliku omavalitsuse ametnikuna (ametikoha alus ATS § 7 lg 3 p 8);
- kasutada avaliku teenistuse seadusest tulenevaid soodustusi;
- töötada meeldivas kollektiivis.

Lisainfo

CV ja sooviavaldus koos haridust tõendava dokumendi ärakirjaga ning palgasooviga saata Jõelähtme Vallavalitsusse e-posti aadressil Maire.Kivistu(ät)joelahtme.ee hiljemalt 30.04.2013 Info telefonil 605 4871 (vallasekretär Leho Kure).