
Juhtkonna assistent korraldab firmasisest infovahetust ja dokumendiringlust, toetab lisaks tegevjuhile ka finants-, logistika- ja personalijuhti ning seisab hea kontori efektiivse tegutsemise eest. Juhtkonna assistendi tööülesanded sisaldavad raamatupidamis- ja laodokumentide käsitlemist, osalemist personaliarvestuses, koosolekute ning firmaürituste organiseerimist.
Edukas kandidaat on põhjalik ja koostöövalmis spetsialist, kes suudab jaotada tähelepanu paljude eri liiki ülesannete vahel.
Kui oled vähemalt paariaastase assistenditöö kogemusega ja/või omad teadmisi raamatupidamisest, oled vilunud arvutikasutaja (MS Office) ning valdad heal tasemel inglise keelt, siis oled oodatud kandideerima.
Pakume Sulle püsivat tööd rahvusvahelises ettevõttes, Sinu vajadustele vastavat tuge ja koolitust, kaasaegset töökeskkonda ning motivatsioonipaketti, mille osaks on brutotöötasu alates 20 000 kroonist.
Palume saata oma CV ja avaldus märgusõna „Assistent” all hiljemalt 27.jaanuariks postiaadressil Mercuri Urval, Liivalaia 13/15, 10118 Tallinn. Täiendavatele küsimustele saate vastuse Mercuri Urvali telefonil 667 1520.
Holmen AB on Rootsi puidutööstuskontsern, mille ajalugu ulatub aastasse 1609. Tänaseks päevaks üle 70 aasta Stockholmi börsil olnud Holmeni käive on 2 miljardit eurot ja firma on tööandjaks 5000 inimesele. 1994.aastal asutatud kontserni tütarettevõte Holmen Mets AS tegeleb peamiselt paberipuidu ja kasvava metsa ostmisega Eestis. Ettevõttes töötab 20 inimest, neist 5 peakontoris Tallinnas.
Holmen Mets, kes on aastaid olnud Eesti pere- ja töötajasõbralikemate firmade TOP-i esikolmikus, ootab nüüd oma meeskonnaga liituma iseseisvat ja algatusvõimelist juhtkonna assistenti.