https://www.cvkeskus.ee/160157

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised

Juhtivspetsialist

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tööpakkumine on aegunud!

Tööpakkumise number 160157

Tööpakkumise number

160157

Töö kirjeldus

Finantsteenistuse finantsplaneerimise osakonna põhiülesandeks on linna eelarveprotsessi administreerimine, linnaeelarve eelnõu koostamine ning linnaeelarve täitmise jälgimine ja analüüs.
Juhtivspetsialisti peamised tööülesanded on

Osalemine linna eelarveprotsessis sh eelarvestrateegia ning eelarveprojekti koostamine. Linna ametiasutuste eelarve täitmise analüüsimine, aruannete koostamine ja tegevusaruande koostamine.
Arvamuse andmine kooskõlastamiseks esitatud õigusaktide eelnõude kohta ja kirjadele vastamine.


Nõudmised kandidaadile

Sobival kandidaadil on
• kõrgharidus (majandus, rahandus, ärijuhtimine, haldusjuhtimine vms)
• eelarve- või rahandusalane töökogemus
• väga hea arvutikasutamise oskus (MS Excel, Word, Outlook)
• eesti keele oskus kõrgtasemel, hea kirjalik eneseväljendusoskus
• väga hea analüüsivõime, algatusvõime, võime iseseisvalt töötada
• hea suhtlemis- ja koostööoskus

Kasuks tulevad üldised teadmised avaliku sektori finantssüsteemist, eelarve koostamise põhimõtete tundmine ning vajalike riigi ja Tallinna õigusaktide hea tundmine ning oskus neid kasutada igapäevatöös.


Ettevõte pakub

Omalt poolt pakume vastutusrikast rolli olulises linna tegevusvaldkonnas, erialaseid koolitusvõimalusi, eneseteostust toetavas meeskonnas ning konkurentsivõimelist palka.


Lisainfo

Lisainformatsiooni annab finantsteenistuse finantsplaneerimise osakonna juhataja Marju Sepp telefon 6404410 või osakonna juhataja asetäitja Maarja Valler telefon 6404187


Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg, ametnik
Kuulutus aegub:
1. september 2008
Kuulutus sisestati:
4. august 2008
Lisainfo palga kohta:
konkurentsivõimeline palk

FIRMA NIMI PEIDETUD

Tallinna Linnakantselei on linna ametiasutus, mis tagab linnavalitsuse organisatsioonilise ja tehnilise töö.