Töö kirjeldus
Juhtivassistendi töö eesmärk on tagada suurepärane teeninduskogemus klientidele, kolleegidele ja partneritele. Ta korraldab oma üksuse assistent-klienditeenindajate tööd (sh koostab töögraafikuid), juhendab uusi töötajaid, arendab meeskonda ning vajadusel asendab assistent-klienditeenindajaid. Olulise osa tööst moodustab ka tööprotsesside arendamine, töö kliendi tagasisidega ja operatiivinfo haldamine.
Ootused kandidaadile
Tugeval kandidaadil on vähemalt 3. a töökogemust klienditeeninduses ning suurepärane suhtlemis- ja väljendusoskus. Tal on kogemused ka meeskonna töö juhtimisel, hea pingetaluvus ning võime iseseisvalt enda tööd plaanida.
Ettevõte pakub
Juhtivassistenti ootavad korralik motivatsioonipakett ja töökoht kaasaegses tervisekeskuses koos toredate kolleegidega. Pakume mitmekülgseid koolitusvõimalusi ning toetame iseseisvust ja julgete ideedejagamist.