
Klientide kõnedele vastamine ja operatiivse abi korraldamine
Klientide nõustamine
Dokumentide kontroll ja sisestamine andmebaasidesse
Kirjalik ja telefonitsi suhtlemine Baltikumi ning Euroopa partneritega
Tööaeg graafiku alusel (sisaldab umbes viiel päeval kuus töötamist öisel ajal; nädalavahetustel)
Soov inimesi aidata
Hea suhtlemisoskus, kohusetunne ja organiseerimisvõime
Täpsus ja korrektsus
Hea arvuti kasutamisoskus
Eesti, vene ja inglise keele oskus
Palju huvitavat ja arendavat tööd
Kaasaegset ja meeldivat töökeskkonda
Sõbralikku ja abivalmis kollektiivi
Korralikku töötasu
Roheline Laine OÜ tegeleb kindlustusjuhtumite käsitlemise ja 24h hädaabi teenuste pakkumisega. Meie teenindatavad tuntuimad kaubamärgid on on RSA, Ergo, Seesam, Gjensidige Baltic, SEB, Swedbank, Nordea, DNB, LHV, Mercedes Benz, Ford, Volvo, Citroen, Hyundai, Iizi, jpt. Oleme omas sektoris Baltikumi turuliider ja kõige kiiremini kasvav ettevõte.
Seoses töömahu kasvuga otsime oma meeskonda uusi liikmeid.