
Otsime oma väikesesse ettevõttesse töökat ja nutikat multifunktsionaalset inimest, kes saab hakkama nii bürootöö kui ka pindade üüriteenuse müügi ja turundusega.Vastutab ise oma tööülesannete eest ning on suurepärane meeskonnakaaslane.
Peamised tööülesanded on:
üüripindade esitlemine, turundus ja koostöö maakleritega,
eelläbirääkimised üürihuvilistega ja lepingute ettevalmistamine(päris palju),
hinnapäringute ja -pakkumiste koostamine,
kliendisuhte hoidmine ja kliendirahulolu tagamine, üürnike jooksvate murede lahendamine,
meie kodulehekülgede toimetamine,internetiturundus
puhkekeskuse broneeringutega tegelemine ja efektiivne töökorraldus,
asjaajamise ja infoliikumise korraldus kontoris (telefon, e-post)
kliendibaasi haldamine ja dokumentatsiooni korrashoid
jooksvate küsimuste operatiivne lahendamine
Oled sobiv kandidaat, kui Sa suudad vastu võtta otsuseid ja vastutada tulemuste eest. Sul on ideid ja initsiatiivi, Sa oled ärilise mõtlemisega, hea analüüsivõimega ning tulemustele orienteeritud.Sul on:
-müügi- ja turundusalased üldteadmised ning vähemalt 3a töökogemus müügitööl
-hea organiseerimisvõime
-kõrg- või eriharidus
-väga head suhtlemis- ja läbirääkimisoskused
-väga hea kirjalik eneseväljendusoskus eesti keeles
-kontori- ja sidetehnika kasutamise oskus
-asjaajamise kogemus
-oled esinduslik,korrektne, aus ja tööle pühendunud
-valdad väga heal tasemel tavapäraseid kontoriprogramme
Kasuks tulevad ka:
-kiire mõtlemis- ja reageerimisvõime
-oskus eelarvestada ja koostada hinnapakkumisi
-pingelise ja tempoka töö talumine
-positiivne ja optimistlik ellusuhtumine
-vene keele oskus suhtlemistasandil
-võime paralleelselt töötada mitmete probleemide lahendamisega
-valmidus pidevaks enesearendamiseks ja muutusteks
- eelnev töötamise kogemus kinnisvara/ehituse/müügi valdkonnas
-hea huumorimeel
-vaheldusrikast ning arendavat tööd stabiilses firmas
-võimalust asjalike ideede rakendamiseks ja isiklikuks arenguks
-motiveerivat ja tulemustele orienteeritud töötasu
-positiivset ja asjalikku tööõhkkonda
-rõõmsameelset ja sõbralikku töökollektiivi
-täiendkoolituse võimalust
Venus Kinnisvara tegutseb alates 1988. aastast. Aastate jooksul on meil olnud erinevaid tegevusvaldkondi, mis kasvanud eraldi üksusteks. Täna oleme stabiilne ja arenev kinnisvara haldamise ning arendamisega tegelev ettevõte, kelle põhitegevuseks on kujunenud meile kuuluvate 15000m2 büroo-,lao- ja elamispindade üürile andmine. Lisaks haldame ja korraldame ka Kesk-Eestis asuva puhkekeskuse tegevust, mis moodustab Sinu töös olulise osa. Korduvalt oleme olnud esindatud Äripäeva Kinnisvara TOP-is.