Töö kirjeldus
- Asjaajamise korraldamine ning registrite pidamine, arhiivi haldus;
- Ostuarvete registreerimine, esmane läbitöötlus ja vastavuse kontroll ning projektijuhtimise programmi sisestamine;
- Personalitöö korraldamine, dokumentide koostamine, töölepingute vormistamine, töötamise registri haldamine;
- Koolituste planeerimine ning kutsestandardite taotlemise ja taastõendamise protsesside korraldamine;
- Telefoni vastuvõtmine, suunamine, Info liikumise ladus korraldamine;
- Kolleegide abistamine erinevates jooksvates küsimustes;
- Juhatuse igakülgne assisteerimine, sh. seoses ISO juhtimissüsteemi vastavuses hoidmisega kehtestatud standardiga;
- Dokumentatsiooni paljundamine, komplekteerimine ja vajadusel köitmine;
- Kodulehe haldamine;
- Kontori tehnika töökorras hoidmine ning kontori varustamine tarvilike toodetega;
- Külaliste vastuvõtmine ning nõupidamiste korraldamine ja protokollimine;
- Ühisürituste korraldamine ja läbiviimine;
- Firma meenete ja kinkide hankimine;
- Raamatupidaja asendamine haiguse ja puhkuse ajal, minimaalses võimalikus mahus, et tagada ettevõtete häireteta töötamine;
- Saldoteatiste ettevalmistamine ja saatmine.
Ootused kandidaadile
- Vähemalt rakenduskõrgharidus või sekretäritöö kutseharidus või vähemalt kaheaastane töökogemus juhiabina või personalitöötajana;
- Personali valdkonna seadusandluse tundmine, vajaliku info kiire leidmise oskus;
- Arvuti kasutamise oskus (MS Excel, MS Outlook, MS Word) väga heal tasemel;
- Soovitatavad isikuomadused: hea enesejuhtimise oskus, hea organiseerimisvõime, täpsus, süsteemsus, tähelepanelikkus, iseseisvus, hea pingetaluvus, hea analüüsivõime, suhtlemisoskus erinevate inimtüüpidega;
- Hea enesejuhtimise oskus, hea organiseerimisvõime, täpsus, süsteemsus, tähelepanelikkus, iseseisvus, hea pingetaluvus, hea analüüsivõime, suhtlemisoskus erinevate inimtüüpidega.
Ettevõte pakub
- Meeldivat ja toetavat kollektiivi;
- Täiendkoolitusi;
- Kaasaegseid töötingimusi;
- Sporditoetust.