Liveni eesmärk on luua ägedaid kodusid ja pakkuda parimat teenindust. Sinu ülesandeks on pakkuda Liveni koduomanikele parimat järelteenindust peale kodude üleandmist. See hõlmab nii küsimustele vastamist, garantiijuhtumite kliendikeskset ja kiiret lahendamist koostöös ehitajate või koostööpartneritega kui ka palju muid tegevusi.
Sa aitad parandada meie olemasolevaid tööriistu ning lood ise uusi praktikaid. Sinu tegevusest sõltub klientide rahulolu ning sellest sõltub Kõik. Sa annad olulist informatsiooni uute kodude loomise protsessi, oled tunnustatud meeskonnaliige, oled kursis kõigega, mis ettevõttes toimub ning mõjutad ettevõtte käekäiku oma panusega.
CV koos kaaskirjaga palume esitada läbi CV Keskuse keskkonna või saata meiliaadressile info(a)liven.ee.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.