
Töö kirjeldus
- Järelteeninduse töö koordineerimine ja arendamine
- Järelteeninduse meeskonna juhtimine, arendamine ja motiveerimine, inspireerivaks liidriks olemine oma meeskonnale
- Järelteeninduse eelarve koostamine ja jälgimine
- Teenusteportfelli ning teeninduse ja varuosade müügi arendamine
- Aktiivne töö võtmeklientide, partnerite ja tarnijatega
- Koos oma meeskonnaga teenuste kõrgeim kvaliteet ja klientide rahulolu tagamine, juhtgrupi liikmena ettevõtte äri edusse panustamine
- Töö- ja keskkonnakaitsealase töö korraldamine järelteeninduses
Ootused kandidaadile
- Kõrgharidus, soovitavalt tehniline või majandusalane
- Varasem töökogemus rasketehnika- või autoteeninduses;
- Suhtlemis- ja koostööoskused hea meeskonnatöö tagamiseks, läbirääkimisoskused ning pingetaluvus
- Valmidus pidevaks enesetäiendamiseks
- Äriline ja analüütiline mõtlemine, tulemustele orienteeritus ning kliendikesksus
- Algatusvõime, iseseisvus ja hea organiseerimisvõime
- Inglise keele oskus kõnes ja kirjas ning vene keele oskus suhtlustasandil
- Kasuks tuleb varasem juhtimiskogemus ning tehniline taip ja baasteadmised masinaehitusest
Ettevõte pakub
- Kaasaegset töökeskkonda
- Põnevat ja väljakutseid pakkuvat tööd rahvusvahelises ettevõttes
- Enesetäiendamise ja arenemisvõimalusi
- Tööpanusest sõltuvat konkurentsivõimelist töötasu
- Sportimisvõimalust ja ühisüritusi