- Jaemüügijuhi abistamine erinevates jooksvates küsimustes
- Kvaliteeditöö korraldamine (klientide nõustamine kaubadefekti küsimuste osas).
- Klientide pretensioonide läbivaatamine, nõustamine ja lahendamine.
- Kontseptsiooni arendamine (osalemine kauba periodilises ümberpaigutamises saalis ja kaupluste vormistamises: (reklaam, allahindlused, lokaalsed ettepanekud)
- Müügi-ja tegevusplaanide täitmine
- Klientidega suhtlemine telefoni ja meili teel ning kohapeal
- Kirjavahetus
- Inventuuri läbiviimine kauplustes.
- Koosolekute korraldamine
- Muud jäemüügijuhi abi ametiga seotud tegevused tööandja suunamisel.
-eelnev töökogemus antud valdkonnas (vähemalt 3 aastat)
-kõrgharidus-eesti- ja vene keele oskus kõrgtasemel (nii kõnes, kui ka kirjas-planeerimisoskus-kohusetunne-initsiatiivikus
-positiivsus-hea suhtlemisoskus-organiseerimisvõime,
-arvutioskus kõrgtasemel-autojuhiload
-huvitavat tööd moemaailmas
-sõbralikku ja meeldivat meeskonda
-arenemisvõimalust
-rahvusvahelist kogemust
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.