
Töö kirjeldus
- tehnilise toe korraldamine tugiteenuse klientidele - HelpDesk, sysadminid, võrk jne
- uue tugiteenuse kliendi on-boarding`u korraldamine
- tugilepingute haldamine
- lepinguliste klientide arveldused
- projektijuhtimine
- meeskonna puhkuste korraldus, palgaarvestus ja arengu toetamine
- personali vajaduse kaardistamine ja värbamise organiseerimine
Ootused kandidaadile
- IT tugiteenuste juhtimise töökogemus vähemalt 3 aastat
- kõrgharidus, soovituslikult IT alane
- arusaamine IT tugiteenuste ärimudelist ja kliendisuhetest (soovituslikult erasektoris)
- varasem mitmeliikmelise IT meeskonna juhtimise kogemus
- väga hea suhtlemisoskus, iseseisvus ja initsiatiivikus, süstemaatilisus, uuendusmeelsus
- hea eesti ning inglise keele valdamine
Ettevõte pakub
- suurepärast võimalust kaasa lüüa Datafoxi eduloos ja kasvus
- võimalust olla osa paindlikust ja dünaamilisest ettevõttest, kus uusi ideid ja lähenemisi hinnatakse kõrgelt
- kokkuhoidvat ja professionaalset meeskonda, kes on kui üks perekond
- head arenguperspektiivi
- motiveerivat põhipalka koos lisatasudega
Kui tunned, et see pakkumine on just Sulle, siis kandideeri läbi CV Keskuse portaali. Küsi lisainfot telefoni 5144 316 teel, CV Keskuse värbamiskonsultant Helen Riiknurm.