https://www.cvkeskus.ee/215738

Leidsid aegunud tööpakkumise

Vaata hoopis uusi tööpakkumisi Sinu valdkonnas!

Värsked tööpakkumised
Tööpakkumise number #215738

IT spetsialist ( lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendajaks)

CVKeskus.ee klient
Tallinn, Harjumaa
Tööpakkumine on aegunud!

Töö kirjeldus

  • Töökohtade, printerite ja WiFi tugijaamade igapäevane ja plaaniline haldamine;
  • Kohapealne kasutajatugi personalile;
  • Osalemine infotehnoloogiaalastes projektides;
  • Seadmete ja lahenduste dokumentatsiooni haldamine.


Nõudmised kandidaadile

  • IT-alane haridus (kesk-eri või kõrg);
  • Töökogemus IT seadmete haldamise valdkonnas;
  • Kokkupuude järgmiste valdkondadega: Windows server, Active Directory, Exchange, MS Office, Symantec NAV;
  • Eesti ja inglise keele oskus suhtlustasandil;
  • Hea süsteemse mõtlemise, analüüsi- ja üldistusvõime;
  • Kohusetunne, korrektsus, otsustus- ja vastutusvõime ning avatus ja koostöö väärtustamine;
  • Kasuks tuleb: veebi programmeerimise oskus.


Ettevõte pakub

  • Eneseteostuse võimalust Eesti parimas eraülikoolis;
  • Enesetäiendus ja koolitusvõimalusi;
  • Töökohta Tallinna kesklinnas;
  • Mitmekülgset ja huvitavat tööd.


Lisainfo

Konkursil osalemiseks esitada järgmised dokumendid:
1. Omakäeline sooviavaldus Estonian Business Schooli rektori nimele;
2. Curriculum Vitae
Dokumendid esitada hiljemalt 16.jaanuariks: Märksõna „IT spetsialist“ Lauteri 3, Tallinn 10114 või e-postiga: olev.loitme(a)ebs.ee


Tööpakkumise number
#215738

Asukoht:
Tallinn, Harjumaa
Töö tüüp:
täistööaeg
Lisainfo:
palgatöötaja
Kuulutus aegub:
17. jaanuar 2011
Kuulutus sisestati:
3. jaanuar 2011

CVKeskus.ee klient

Vaata rohkem

You are applying to:
IT spetsialist ( lapsehoolduspuhkusel oleva töötaja asendajaks)
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!
Employer is asking you to finalize your application on an external website. Please carefully follow further instructions. We hope you get the job!