
- kasutajate probleemide vastuvõtmine telefoni, e-posti ja otsesuhtluse teel ning nendele lahenduste leidmine
- vajadusel kasutajate probleemide edastamine või kasutajate suunamine
- kasutajakontode ja tööjaamade haldamine.
- IT alane haridus või selle omandamine
- operatsioonisüsteemi Windows tundmine
- hea pingetaluvus ja otsustusvõime
- hea analüüsivõime ning suhtlemisoskus
- vene või inglise keele oskus suhtlustasemel
Kasuks tuleb:
- varasem IT alane töökogemus
- finantsalased teadmised
- programmeerimiskeele SQL, PHP tundmine
- operatsioonisüsteemi Linuxi tundmine
Sõbralikku ja stabiilset töökeskkonda ning selget vastutuspiiri. Ametialase kvalifikatsioon tõstmist toetab hästi toimiv koolitussüsteem ja arenemisvõimalused firmasiseselt. Lisaväärtusena pakume sportimisvõimalusi, kultuuriürituste pileteid ning väärtustame ühisüritusi. Samuti on meie jaoks tähtis toetada BIGi töötajate eraelus toimuvaid olulisi sündmusi. BIGi kontor asub Tartu südalinnas.
Töö sobib üliõpilasele, kuna pakume paindlikku graafikut.
BIGBANK AS (BIG) on tarbimislaenude väljastamisele spetsialiseerunud pank. BIGBANK on Baltimaades tegutsevate universaalpankade ja liisingfirmade järel üks suurimaid laenuandjaid eraisikutele ja ettevõtetele. BIGBANK missiooniks on teha kiire ja paindlik laenuteenus lihtsalt ja mugavalt kättesaadavaks nii eraisikutele kui ettevõtetele. Korporatsioonis töötab kokku ligi 500 inimest. Lisainfo www.bigbank.ee .