
Kasutajatoena oled sa kliendi esimene kontakt meie ettevõttega. Sinu ülesandeks on võimalikult täpselt mõista kliendi muret ja võimaluse korral teda juhendades mure lahendada. Keerulisemate probleemide korral on sul võimalus need edasi suunata valdkonna spetsialistidele kes siis asja lahendamise enda peale võtavad. Sinu kontrollida jääb kliendi rahulolu pakutud lahendusega ja igapäevaprobleemide üle arve pidamine.
Professionaalset töökeskkonda, ausat ja avatud suhtumist töötajatesse, noort ja rõõmsameelset töökollektiivi, vastutusrikast tööd ja arenguvõimalusi, lisasoodustusi...
Uptime Systems on üks Eesti juhtivatest IT süsteemide haldusele, arendusele ja konsultatsioonile pühendunud ettevõtetest. Oleme oma missiooniks võtnud IT kliendi kasuks tööle panemise ning seda tehes toetame klienti süsteemide ülesehitamisel alates visiooni loomisest, eelarvestamisest ja projekteerimisest kuni valmissüsteemide hooldamise ja kasutajatoeni välja. Meie meeskonna igapäevases hoolduses on üle 3500 kliendi tööjaama ja 200 serveri, haldame oma klientide süsteeme üle Baltikumi.