
IT Kasutajatugi / Service Deski töötaja
Töö kirjeldus
Klientide teenindamine, IT alane nõustamine ja IT alaste küsimuste lahendamine.
TÖÖÜLESANDED:
- Klientide küsimustele vastamine ja tööde/küsimuste delegeerimine spetsialistidele ning tagasiside kontrollimine
- Klientide nõustamine ja tehnilise toe osutamine kaughalduse teel
- IT probleemide, tarkvara ja raudvaratemaatiliste küsimuste ja ülesannete lahendamine
Ootused kandidaadile
- Kesk-eri või kõrgharidus või selle omandamine
- Hea eesti keele oskus
- Inglise keele valdamine erialasel tasemel
- Arvuti kasutamise oskus professionaalsel tasandil (Microsofti platvormi tooted)
- Bürootehnika ja IT seadmete kasutamise oskus
- Erialased teadmised (IT turvalisus, teeninduspõhimõtted, asjaajamine, dokumendihaldus, ajahaldus)
- Etiketinõuete ja teeninduskultuuri tundmine
- Suhtlemis- ja koostööoskus
- Usaldusväärsus, täpsus ja korrektsus
Ettevõte pakub
- Huvitavat, arendavat ja väljakutseid pakkuvat tööd
- Võimalust õppimiseks ja enesearendamiseks
- Paindlikke töötingimusi ja tasemel töövahendeid