Töö kirjeldus
• Toetada klienti IT alaste küsimuste lahendamisel nii telefoni kui e-maili teel soome keeles;
• Registreerida kliendipöördumised, neid analüüsida, leida sobiv lahendus anda kliendile abistavad juhised;
• Hallata kliendiandmebaase ja juhendeid.
Ootused kandidaadile
• Oskad soome heal tasemel;
• Oled hea suhtlemis-ja eneseväljendusoskusega;
• Soovid klienti mõista ja teda aidata;
• Sulle meeldib töötada meeskonnas;
• Suudad kiiresti omandada uut informatsiooni ja arendada oma teadmisi IT valdkonnas.
• Oled hea suhtlemis-ja eneseväljendusoskusega;
• Soovid klienti mõista ja teda aidata;
• Sulle meeldib töötada meeskonnas;
• Suudad kiiresti omandada uut informatsiooni ja arendada oma teadmisi IT valdkonnas.
Ettevõte pakub
• Sisseelamisfaasis vajalikku väljaõpet ja hilisemat igakülgset tuge oma valdkonna ekspertidelt;
• Nooruslikku ja ambitsioonikat meeskonda ning enesearendamise võimalusi;
• Kaasaegset töökeskkonda ja häid töövahendeid;
• Võimalust saavutada väljakutset pakkuvaid eesmärke ning saada väärilist töötasu;
• Vastutusrikast tööd rahvusvahelises ettevõttes;
• Võimalust töötada nii täiskoormuse kui osalise koormusega
Lisainfo
Tööle asumise aeg: kokkuleppel, esimesel võimalusel
Asukoht: Tallinn
Tööaeg: 40 tundi nädalas või vähem, vahetustes E-R 5.30-22.00, L 5.30-19.00, P-11.00-22.00 või E-R 7.00-17.00
Oled oodatud endast märku andma, saates CV läbi CV-Keskuse või saates e-kirja cv(a)ee.fujitsu.com hiljemalt 25.maiks 2014.