2023-08-23 14:48:55

Investeeringutoetuste infotelefoni klienditeenindaja

CVKeskus.ee klient
Kuni 1105 €/kuus Bruto

Töö kirjeldus

Otsime oma toredasse ja töökasse meeskonda klienditeenindajat, kelle põhiülesandeks on klientidega suhtlemine telefoni ja e-kirja teel. Töö oluliseks osaks on klientidele info jagamine ja juhendamine, dokumentatsiooni liikumise korraldamine, toetustaotluste vastuvõtmine, andmete sisestamine ning osakonnas sisekoolituste korraldamine.

Ootused kandidaadile

Sul on head eeldused kui oled hea suhtleja ning oskuslik kuulaja, sul on hea eneseväljendusoskus, väga hea eesti keele oskus nii kõnes kui kirjas, oskad iseseisvalt töötada seadusandlike aktidega, oled kohusetundlik, aus, täpne, valmis meeskonnatööks ja uute teadmiste omandamiseks, oskad kasutada kontoritarkvara heal tasemel ning omad kesk-, keskeri- või kõrgharidust.

Kasuks tuleb huvi maaelus toimuva vastu, eelnev töökogemus klienditeeninduses, hea pingetaluvus, teadmised raamatupidamisest, töökogemus avalikus sektoris, meeskonnatöö kogemus, vene ja/või inglise keele oskus.

Ettevõte pakub

Pakume Sulle huvitavat ja arendavat tööd pidevalt arenevas meeskonnas koos kogenud ja sõbralike kolleegidega, tööalast juhendamist, 35 kalendripäeva põhipuhkust aastas, tervisespordikulude osalist hüvitamist ning kaasaegset töökeskkonda asukohaga Tartu kesklinnas.

Lisainfo

Ootame Sinu kandideerimisavaldust, CV-d ja esseed teemal „Klienditeenindaja roll avalikus sektoris“ (1 A4)

Konkursile dokumentide esitamisega loeme kandideerija nõustunuks, et dokumentides avaldatud isikuandmeid kasutab PRIA kandidaadi teenistuskohale sobivuse hindamiseks. Täpsem teave PRIA kodulehelt.

Pakutav palk: peale katseaja edukat läbimist 1105 € (bruto)
Ametikoha nimetus: arengutoetuste osakonna klienditeenindusbüroo peaspetsialist

Töö sisu kohta annab infot: Katri Viirlo (arengutoetuste osakond), telefon 737 7630