Töö kirjeldus
* Klientide teenindamine telefoni, e-kirja ning online chat'i vahendusel;
* Kiirete ja korrektsete lahenduste leidmine klientide kaebustele;
* Personaalse ning kõrgtasemelise klienditeeninduse pakkumine;
* Klientide kontode administreerimine.
Ootused kandidaadile
* Vähemalt 21 aastane;
* Eelnevat online klienditeeninduse kogemust;
* Võime suhelda klientidega selgelt ja professionaalselt;
* Väga hea suuline ja kirjalik keeleoskus (eesti, vene ja inglise keeles)
* Vilumus arvuti tavakasutamises ja soov arendada oma oskusi IT vallas;
* Kiire õppimisvõime;
* Meeskonnale orienteeritud suhtumine;
* Probleemide lahendamise oskus;
* Väga hea aktiivse kuulamise oskus (täielik keskendumine sellele, mida klient räägib, võtta aega, et toodud küsimustest aru saada, vajadusel täpsustada ja küsida täiendavaid küsimusi);
* Selget ja sõbralikku telefonihäält.
Ettevõte pakub
* Konkurentsivõimelist töötasu, boonustasu ja sporditoetust;
* Huvitavat ja vaheldusrikast tööd;
* Sõbralikku meeskonda ja kaasaegset töökeskkonda;
* Graafikujärgset tööd (kuni 12-tunnised vahetused ja töö ka nädalavahetusel);
* Töökohapõhist väljaõpet.