Töö kirjeldus
Meie arenevas ja uuendusmeelses organisatsioonis saad:
- Nõustada sõbralikult ja asjatundlikult kliente meie teenustega seotud küsimuses telefoni teel ja vastates kirjalikele pöördumistele infosüsteemis.
- Osaleda sotsiaalteenuste arendamisel, vahendades väärtuslikku tagasisidet, mida saad meie klientidelt.
- Nõustada sõbralikult ja asjatundlikult kliente meie teenustega seotud küsimuses telefoni teel ja vastates kirjalikele pöördumistele infosüsteemis.
- Osaleda sotsiaalteenuste arendamisel, vahendades väärtuslikku tagasisidet, mida saad meie klientidelt.
Ootused kandidaadile
Ootame Sind kandideerima, kui Sul on vähemalt keskharidus. Sinu keeleoskus võimaldab kliente nõustada nii eest kui vene keeles (kasuks tuleb inglise keele oskus). Sul on selge ja tasakaalukas eneseväljendus ja tuled toime ka pingeliste olukordadega. Saad hästi hakkama, kui tahad õppida ja areneda ning oled digitaiplik.