Töö kirjeldus
Tartu Vallavalitsuse infosekretärina saavad Sinu peamised tööülesanded olema vallavalitsuse dokumendihalduse korraldamine, volikogu ja vallavalitsuse tehniline teenindamine, külaliste vastuvõtt.
Ootused kandidaadile
Edukas infosekretär:
- omab varasemat töökogemust ja orienteerub dokumendihalduse valdkonnas;
- on kiire õppimisvõime ja hea arvutioskusega;
- on rõõmsameelne ja suurepärase suhtlemisoskusega, koostööaldis, kohusetundlik ja täpne;
- omab sekretäritöö kutseharidust;
- valdab väga hästi eesti keelt nii kõnes kui ka kirjas.
Kasuks tuleb:
- dokumendihaldussüsteemi Delta kasutamise oskus;
- perekonnaseisuametniku tunnistuse omamine;
- vene keele oskus.
Ettevõte pakub
Pakume Sulle:
- konkurentsivõimelist töötasu;
- 35 kalendripäeva põhipuhkust;
- kaasaegset töökeskkonda ja meeldivat töökollektiivi;
- huvitavat ja vastutusrikast tööd avalikus sektoris;
- võimalust panustada valla arengusse.
Lisainfo
Kandidaatidel palume esitada CV koos avalduse ja palgasooviga hiljemalt 03. jaanuar 2022 e-posti aadressil tartuvald(at)tartuvald.ee märgusõnaga "Infosekretäri konkurss".
Lisainfo:
vallasekretär Eve Kallas
5097902 või eve.kallas(at)tartuvald.ee
Lisainfo:
vallasekretär Eve Kallas
5097902 või eve.kallas(at)tartuvald.ee