• dokumendihaldus (sh kirjade ja dokumentide vormistamine, registreerimine ja arhiveerimine);
• külaliste vastuvõtmine ja vajadusel nõupidamiste protokollimine;
• teenistujate tööaja arvestuse pidamine ja puhkusekalendri haldamine;
• dokumendi- ja infohalduse arendamine, kaasajastamine ning töötajate nõustamine;
• kontori sujuva toimimise eest hoolitsemine ning siseürituste korraldamine.
Palun sisesta siia oma küsimus. Küsimus ilmub tööpakkumisel nähtavale kohe, kui tööpakkuja on sellele vastanud. Sinu e-maili aadress jääb seejuures tööpakkumise vaatajatele varjatuks.
NB! Tegemist on avaliku päringuga. Küsimused-Vastused on nähtavad kõikidele CV Keskuse kasutajatele ja võivad olla leitavad otsingumootorite kaudu.
Lisame kirja lõppu automaatselt lingi tööpakkumisele.