2023-08-23 14:48:55

INFOKESKUSE JUHT

CVKeskus.ee klient

Töö kirjeldus

Infokeskuse juhina saad arendada professionaalse klienditeeninduse protsessi ja olla oma meeskonnaga toeks meie klientidele Maanteeameti teenuste ning e-keskkonna kasutamisel. Oled meie visiitkaardiks ja mainekujundajaks!

Meiega oled õigel teel, sest saad mõjutada Maanteeameti kaugteeninduse sujuvust ja kvaliteeti ning seisad hea klientide ja keskuse töötajate rahulolu eest.

Infokeskuse juhataja ülesandeks on:
• infokeskuse töö juhtimine, meeskonna toetamine, nõustamine ja tunnustamine;
• ameti klientide teenindamise korraldamine telefoni ja e-maili teel ning kliendi probleemidele aktiivne lahenduste otsimine.

Ootused kandidaadile

Ootame kandideerima just Sind, kui:
• Sul on kõrgharidus;
• omad vähemalt 3-aastast klienditeeninduse (eelistatud kaugteeninduse) kogemust ning sisekoolitaja ja juhendaja kogemust, kasuks tuleb ka eelnev meeskonna juhtimise kogemus;
• Sul on hea keskendumisvõime ja pingetaluvus;
• oled analüütiline ja kiire õppija;
• oled koostööle orienteeritud ja hindad ülimaks meeskonnatööd;
• valdad eesti keelt ning oskad vene ning inglise keelt suhtlustasemel;
• oled julge ja avatud suhtleja.

See töö sobib Sulle, kui oled abivalmis suhtleja ning kohtled kliente professionaalsuse ja lugupidamisega.

Ettevõte pakub

• tööisu tõstmiseks rutiinivabadus ja mõjus töö, mille tulemusi tajume me kõik;
• igal ajal ja igas küsimuses klienditeenindusjuhi ja töökaaslaste toetus;
• kindel tööaeg ja motiveeriv palgasüsteem;
• arendavad koolitused;
• kaasaegne mugav töökeskkond ja nutikad töövahendid;
• igakuine sporditoetus;
• 35-päevane põhipuhkus ja 3 tervisepäeva aastas.